שם:
טל':
אימייל:
אזור:
 

 מעקות נירוסטה

לפרטים נוספים
d1042
דגם: d1042
d1042
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
d1092
דגם: d1092
d1092
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
d1142
דגם: d1142
d1142
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
d1162
דגם: d1162
d1162
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
d1172
דגם: d1172
d1172
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
d1112
דגם: d1112
d1112
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
d1102
דגם: d1102
d1102
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
d1152
דגם: d1152
d1152
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
d1002
דגם: d1002
d1002
לפרטים נוספים>>
<<   < | 1 | 2 | >  >>      סה"כ דפים: 2

שיפצתם את הגינה האחורית ועכשיו אתם מתלבטים מה לעשות עם המעקה במדרגות? סיימתם לבנות את בית חלומותיכם - בית פרטי עם קומה שניה? לדעתנו, כמומחים בתחום המעקות למדרגות, לחצו לצפיה בגלריית עבודות ברזל כדאי שתתקינו מעקות נירוסטה. מעקות נירוסטה כשמן הן, מעקות אלה עשויות מחומר הנירוסטה שהוא חומר קל אך חזק, גמיש אך עם זאת גם יציב. נירוסטה הוא חומר יעיל מאוד בעולם העיצוב ובעולם האומנות השימושית.

לנירוסטה יש יתרונות רבים, רבים מאוד. מעצבי מעקות רבים ובעלי בתים בתהליכי שיפוץ מעדיפים להתקין בביתם מעקות נירוסטה משום שמדובר בחומר שאינו מחליד ובחומר שמחזיק מעמד כפי שהוא לאורך מספר רב מאוד של שנים. התקנת מעקות נירוסטה מאפשרת לשמור על מראה היגייני, נקי, חלק, שקט בעין ומרגיע את הנפש, ללא צורך לדאוג לאחזקה יקרה ומאמצת, עלויות האחזקה הן לא גבוהות בכלל ואפילו מאוד נמוכות, לעיתים כל שצריך הוא להעביר סמרטוט לח עם מים ומעט סבון והמעקה הוא כמוחדש. 

מעצבי מעקות רבים מעדיפים לעבוד עם חומר נירוסטה ולמעשה מעקות נירוסטה הן הנפוצות והמבוקשות ביותר בקרב קהל הקונים והמתעניינים פה בארץ. מדובר בחומר קל ונעים, גמיש, שאינו נשבר מהר, אינו מתנפץ ולכן גם אינו מסכן את האנשים בסביבתו אם קורה לו משהו, אם בכלל יכול לקרות לו משהו זה לא שבירה אלא אולי קיפול של מוטות הנירוסטה. מכיוון שמדובר בחומר כל כך גמיש, ניתן להשיג מעקות נירוסטה במגוון עיצובים ובמגוון צורות.

החל מקווים ישרים ועיצובים חלקים וקלאסיים, דרך דוגמאות מפותלות כמו ברבורים, נחשים, פרחים, גלי ים, וכלה במערכת מעקות נירוסטה שלמה המעטרת אפילו גרם מדרגות ספיראלה.כמו כן, ניתן בקלות לשלב נירוסטה עם חומרים אחרים כמו עץ, זכוכית, פלסטיק, סוגי מתכות אחרים, כך שהלקוח לא חייב להתפשר על ההיצע שמוצע לו היום בשוק מעקות המדרגות אלא הוא יכול לבחור את מה שהוא רוצה והוא יכול אפילו לבצע הזמנות מיוחדות.

מעקות נירוסטה הם אידיאליים כאשר מדובר במעקה למדרגות חיצוניות, החשופות לתנאי מזג אוויר שונים וקיצוניים, בין אם מדובר בחום כבד או בחורף קר במיוחד – הנירוסטה סובלת את כל אלה בהשלמה, היא לא מתקלקלת, אין צורך להכין אותה במיוחד לימי החורף המושלגים והקרים או להצפות הגשם שיבואו עם אותו החורף, אין צורך להתקין גגון מעל למדרגות החיצוניות כדי להגן על מעקות נירוסטה מפני נזקי השמש. לבסוף, מחירם של מעקות נירוסטה הוא מאוד גמיש ומאוד מתקבל על הדעת. לא מדובר בחומר יקר כמו עץ ולא בחומר זול מדי כמו פלסטיק.

כמובן שישנה השפעה לגורמים שונים כמו איכות חומר הנירוסטה שממנו מכינים את המעקות, ניסיונו של מעצב המעקות, רמת הכישרון שלו, מידת המקוריות שלו, עד כמה הוא מפורסם ומומלץ על ידי אחרים, ועוד.