שם:
טל':
אימייל:
אזור:
 

 מעקות למדרגות

לפרטים נוספים
alm1032
דגם: alm1032
alm1032
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
alm1042
דגם: alm1042
alm1042
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
alm1002
דגם: alm1002
alm1002
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
alm1142
דגם: alm1142
alm1142
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
alm1162
דגם: alm1162
alm1162
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
alm1122
דגם: alm1122
alm1122
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
alm1132
דגם: alm1132
alm1132
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
alm1152
דגם: alm1152
alm1152
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
alm1172
דגם: alm1172
alm1172
לפרטים נוספים>>
<<   < | 1 | 2 | >  >>      סה"כ דפים: 2

מעקות למדרגות ואין דאגות

סיימתם לשפץ את הבית ? שיפצתם רק את המדרגות המובילות מהקומה הראשונה לקומה השנייה בביתכם ? או שאתם גרים בבניין מגורים משותף וסיימתם שיפוץ של חדר המדרגות ? שיפצתם את המדרגות בתוך הבית וגם את המדרגות בכניסה מחוץ לבית ? ומה לגבי מעקות ?

עכשיו עליכם לחשב טוב טוב מה לעשות לגבי מעקות למדרגות. רבים האנשים שנוטים להתייחס למעקה במדרגות כפרט שולי, שחושבים עליו לאחר סיום השיפוץ, ושזה לא באמת משנה מה עושים. אבל שימו לב, בכל מקום שיש בו מדרגות, חובה שיהיה דבר מה להיאחז בו או להישען עליו במהלך העלייה והירידה במדרגות. מדובר בצורך ממשי, כאשר עולים או יורדים במדרגות ואוחזים דברים רבים, עד כדי כך שקשה לראות את המדרגות עצמן, חובה שיהיה משהו להישען עליו או לאחוז בו למקרה ומאבדים שיווי משקל ונופלים.

כמו כן, מדובר גם בצורך פסיכולוגי, אין ספק שפחד משפיע על יכולות השמירה שלנו על שיווי המשקל, וכאשר יורדים במדרגות שאין להן מעקות למדרגות, אנו מפחדים ומהפחד עלולים לעשות צעד לא נכון שיביא לנפילתנו. כולנו זוכרים את סקרלט אוהרה בחלף עם הרוח, נפילה במדרגות היא לא נעימה ואפילו עלולה להיות מסוכנת.

בדרך כלל, ההתלבטות העיקרית כאשר מתקינים מעקות למדרגות היא לגבי המראה שלהם. אבל יופי הוא לא הכל בחיים וכאשר חושבים על איזה סוג של מעקות למדרגות מתקינים בבית, כדאי שתחשבו גם על הדברים הבאים - בטיחות, מבנה גרם המדרגות כגורם משפיע על סוג המעקה, מחיר,וכמובן שגם עיצוב.

בטיחות

התקנת מעקות למדרגות היא חובה. הן מבחינה בטיחותית והן מבחינת עיצובית. כמו כן, כאשר בונים את המעקות, יש לשים לב לכללי בטיחות מסוימים - אסור שהמעקה עצמו יהווה מקור סכנה ולכן חומר הגלם ששמנו עשוי המעקה חייב להיות חזק ואמיד וכמובן שהמעקה צריך לעמוד בתנאי תו התקן.

מחיר

לחומר הגלם ולרמת העבודה ישנה השפעה על מחיר המעקה, עיצוב ומבנה גרם המדרגות כגורם משפיע על סוג המעקה.

העשורים האחרונים הם תקופה של שפע, לא משנה מה נרצה, לרוב נוכל גם לקבל אותו. כך גם עם מעקות למדרגות. ישנו מגוון עצום היום של עיצובים למעקות למדרגות, החל מהעיצובים הקלאסיים הרגילים עם הקווים הישרים והעיצוב החלק והרגיל, ועד למגוון פיתולים ואפילו דמויות. ניתן לבנות מעקות למדרגות מכל חומר שתבקשו - מעץ, ממתכות כגון ברזל, אלומיניום, טיטניום, פלדה, נירוסטה, מפלסטיק, מאבן ומכל חומר אחר שתבקשו. לכל חומר גלם יש את המאפיינים שלו ולא כל דבר אפשר לעשות עם כל חומר גלם.

כמובן שסוג חומר הגלם שנבחר ישפיע על מראה שניתן לאותם מעקות למדרגות. לכל חומר גלם ישנן גם דרישות תחזוקה שונות. ניתן אפילו לשלב מספר חומרי גלם שונים באותם מעקות למדרגות. ניתן לבחור מתוך מבחר גדול של מעקות למדרגות שמוכנים כבר או להזמין בהזמנה מיוחדת לפי העיצוב שאתם רוצים ומבקשים.