שם:
טל':
אימייל:
אזור:
 

 מעקות עץ

לפרטים נוספים
mb1092
דגם: mb1092
mb1092
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
mb1082
דגם: mb1082
mb1082
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
mb1002
דגם: mb1002
mb1002
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
mb1062
דגם: mb1062
mb1062
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
mb1102
דגם: mb1102
mb1102
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
mb1162
דגם: mb1162
mb1162
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
mb1072
דגם: mb1072
mb1072
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
mb1152
דגם: mb1152
mb1152
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
mb1112
דגם: mb1112
mb1112
לפרטים נוספים>>
<<   < | 1 | 2 | >  >>      סה"כ דפים: 2

מעקות עץ – כי בשביל מה להתלבט?

בבית משפחת יהודה גור אריה סיימו לשפץ את כל הקומה השנייה של ביתם הפרטי. התכנון היה שלאחר שיסיימו את שיפוץ הקומה השנייה בבית, זו הקומה המיועדת לחדרי השינה ולחדרי האמבטיות, יחליפו את מעקות הבית הפנימיים וישימו במקומם מעקות אחרים, אולי מעקות עץ.
אבל הם פחדו לקחת את ההחלטה הזו כל כך מהר, הם פחדו מהחלטה פזיזה שאולי עשויה להתגלות כהחלטה לא נכונה. בני משפחת יהודה גור אריה הבינו שעליהם לבחון את ההתלבטות שלהם לגבי חומר הגלם שממנו יהיו עשויים מעקות הבית מכמה היבטים – עיצוב, מחיר, עלות תחזוקה, בטיחות, חוזק של היתרונות אל מול עוצמת של החסרונות. מר וגברת יהודה גור אריה רצו מאוד להתקין מעקות עץ בגרם המדרגות ובקומה השנייה, ולכן החליטו לשקול בכובד ראש בראש ובראשונה את ההחלטה להתקיןמעקות עץ בביתם. לכן החליטו לברר כל נקודה ונקודה אל מול כמה גורמים שונים.

עיצוב – בבית מגורים שבו מותקנים מעקות עץ הם מעניקים לבית תחושת חמימות ביתית, אווירה כפרית, רגועה, עדינה, קלאסית ומאוד אירופאית וצפון אמריקאית. הצבע החום הכהה מאוד מרגיע. כמו כן, ניתן לבקש עיצוב בהזמנה מיוחדת של מעקות עץ וכך תוכלו לקבל את המעקות שתמיד רציתם – בעיטור המיוחד המשקף את האופי שלכם, את הטעם שלכם ואת המיוחד שבכם. מעצב מעקות עץ מנוסה ומוכשר יוכל לגלף עבורכם כל עיטור שרק תבקשו – בין אם מדובר במראה הקלאסי המאופיין בקווים ישרים וחלקים ובין אם מדובר במראה מפואר המאופיין בעיטורים רבים, בפיתולים ובעיקולים מרובים ומרשימים.


מחיר – מחיר הזמנה מיוחדת של מעקות עץ עשוי להיות יקר מאוד, עץ הוא חומר גלם יקר זאת משום שהוא אולי לא נראה כזה אבל הוא בהחלט נחשב לחומר גלם נדיר, מצבן של יערות הגשם והצורך להשתמש בסוג עץ ספציפי שלא תמיד ניתן להשיגו מהר מעלים את יוקר חומר הגלם ולכן גם מעלים את מחיר העבודה ואת מחיר ההזמנה. עם זאת, אם ברצונכם עיטור חלק ונקי יותר, אתם יכולים להסתפק בעיטורים ובעיצובים יפים מאוד שמוצעים בחנויות ובנגריות המתמחות בעיצוב הבית. מדובר בפריטים יפים ומרשימים עד מאוד, במחירים סבירים יותר.

עלות התחזוקה – שימו לב, מעקות עץ הם אמנם יפים ומרשימים, אך כדי שיישארו יפים ומרשימים עליכם לתחזק אותם באופן קבוע. וזה אומר שעליכם לצפות אותם בחומר מיוחד, בדרך כלל סוג של שעווה המיועדת לציפוי רהיטי עץ, פעם בכמה זמן, למרוח עליהם חומרים דוחי חרקים, לשים לב שכאשר מנקים אותם סוחטים היטב את הסמרטוט לפני כן כדי שהעץ לא ייספג במים ויירקב.

בטיחות – בדרך כלל מעקות עץ הם מאוד בטיחותיים, אם כי ישנם מקרים שבהם כדאי לשקול את התקנתם של מעקות עץ בבית. אם מדובר בבית שבו יש ילדים קטנים שנוטים להשתולל יותר מהרגיל, כדאי לשקול את התקנתם של מעקות עץ כדי להיזהר בסכנת שבירה שלהם, אם מדובר בבית באזור חם מאוד, כדאי לשקול שוב את העניין כדי להימנע מסכנת שריפות.